After Sales Service: 3 λέξεις «κλειδιά» για την καλύτερη απόδοση του μηχανήματος καθαρισμού

Η αγορά της μηχανής καθαρισμού έγινε!!! (πλυστικό, σκούπα, ατμοκαθαριστής, παρκετέζα). Τι συμβαίνει όμως μετά την αρχική ικανοποίηση;

Παραθέτουμε μερικά...πιθανά θέματα που ενδέχεται να προκύψουν:
• Το μηχάνημα χρειάζεται αλλαγή κάποιων αναλωσίμων (φίλτρων, σακουλών, ακροφυσίων) που φθείρονται φυσιολογικά μετά από κάποιες χρήσεις.
• Μια αδέξια κίνηση του χειριστή και η βλάβη είναι...γεγονός.
• Το μηχάνημα παρουσιάζει μια «αρρυθμία» χωρίς την ευθύνη του χειριστή και χρειάζεται την εγγύηση του κατασκευαστή.
• Το μηχάνημα μετά από μια μακροχρόνια χρήση απαιτεί μια συντήρηση, για να συνεχίσει την αποστολή του.
Όλα αυτά, απαιτούν και την κατάλληλη υποστήριξη από μια έμπειρη εξουσιοδοτημένη μονάδα, με εκπαιδευμένο προσωπικό, γνώση, και φυσικά την κάλυψη ενός αναγνωρισμένου κατασκευαστή με όλα τα χαρακτηριστικά που απαιτεί η ολοκληρωμένη υποστήριξη (στόκ ανταλλακτικών, αναλωσίμων και οργάνωση στην διαχείριση κάθε ανάγκης για να ικανοποιηθεί ο πελάτης με την λιγότερη αναστάτωση.
Η προσφυγή στον έμπειρο τεχνίτη που «φτιάχνει τα πάντα», ή ο πειραματισμός του ερασιτέχνη, μπορούν να προκαλέσουν εκτός από την ταλαιπωρία, και αχρείαστο κόστος επαναφοράς του μηχανήματος σε κατάσταση ορθής λειτουργίας.
Με την Kärcher να καλύπτει όλα τα χαρακτηριστικά του καταξιωμένου κατασκευαστή, έχουμε δημιουργήσει τις προϋποθέσεις, για να ικανοποιείται ο χρήστης εξοπλισμού Kärcher σε κάθε ανάγκη υποστήριξης ή πληροφορίας.